środa, 6 marca 2013

Polędwiczki wieprzowe w sezamowo-czosnkowej panierce, puree’ pietruszkowo-marchewkowe i młode ziemniaczki z koperkiem!

1.       Ziemniaki ugotowałam jak zwykle: W garnku z osololoną wodą.
Po ugotowaniu polałam je odrobiną oliwy i oprószyłam solą morską i koperkiem.

2.       Polędwiczkę wiprzową włożyłam na 15 minut do zamrażalnika,żeby łatwiej mi ją było pokroić w drobne paski. Następnie każdy kawałek obtoczyłam  w jajku i w panierce składającej się z bułki tartej, sproszkowanego czosnku, nasion sezamu i maku, odrobiny vegety natur, soli morskiej i pieprzu.
Smażyłam jak zwykle: na oleju ok 4 minuty z każdej strony.

3.       Dzień wcześniej robiłam rosół. Wyjęłam z niego warzywa i przechowałam w lodówce na następny dzień. Dziś  ugotowanego i pokrojnego selera,pietruszkę i marchewkę zblendowałam na gładką masę dodając jeszcze pół szklanki mleka, łyżkę śmietany 18% i łyżkę tartego parmezanu. Na koniec dodałam tylko sól i pieprz do smaku.

I gotowe! Pyszny, domowe i jakże wiosenny obiad w  jedyne 30 minut ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz