środa, 8 maja 2013

Pstrąg pieczony z cytryną,tymiankiem i masłem czosnkowym.



Składniki:

  • ·       2 wypatroszone pstrągi
  • ·       3 łyżki masła
  • ·       Świeży tymianek
  • ·       Świeże oregano
  • ·       2 ząbki czosnku
  • ·       Sól, pieprz
  • ·       1 opakowanie mrożonych kulek ziemniaczanych
  • ·       Puszka marynowanej papryki 



Oczyszczonego pstrąga należy umyć pod bieżącą wodą i ułożyć w łódeczce z folii aluminiowej.

Na zewnątrz i do środka pstrąga trzeba włożyć kilka plasterków cytryny, świeże zioła, masło czosnkowe i szczyptę soli.

Może się zdziwicie, ale najtrudniejsze za Wami ;)

Teraz wystarczy już tylko piec rybę przez 30 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni z włączoną funkcją zapiekania od góry. (Ja piekłam równocześnie z kuleczkami ziemniaczanymi- co znacząco skraca czas przygotowań obiaduJ )

Gdy rybka się piekła, podsmażyłam marynową paprykę na oliwie z czosnkiem i przygotowałam dip do ziemniaczków. Powstał on na bazie  majonezu  z czosnkiemi i  z odrobiną ketchupu.

To wszystko.

Tak można zrobić pyszny, domowy i pachnący latem obiad à w niecałe 40 minut!

Smacznego!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz