sobota, 6 lipca 2013

Grillowany łosoś, wieżyczka warzywna z mozzarellą oraz amerykański naleśnik z malinami!




Bakłażana i cukinię pokroiłam w plastry, posoliłam i zamarynowałam w oliwie z czosnkiem i ziołami prowansalskimi. Odstawiłam na 30 minut do lodówki a następnie grillowałam na patelni.
W tym czasie pokroiłam cienko mozzarellę i gdy warzywa były już podpieczone, ułożyłam z nich przekładaną serem wieżyczkę, na której szczycie ułożyłam suszonego pomidorka i kilka listków bazylii.
Łososia posoliłam i grillowałam na patelni po warzywach, aż upiekł się w środku a na jego bokach ukazały się apetyczne paski.
Gdy dopiekał się łosoś, zrobiłam jeszcze sałatkę z kozim serem, czerwoną cebulą, pomidorkami cherry i sosem musztardowo- miodowym.

*Sos musztardowo- miodowy
2 łyżki oliwy
1 łyżka musztardy miodowej
1 łyżka płynnego miodu np. akacjowego
1 ząbek czosnku
Sok z połówki cytryny
Szczypta soli, szczypta pieprzu

Danie dopełniłam jeszcze naleśnikiem ze śniadania ze świeżymi malinami, i tak oto powstała dobrze zbilansowana i bardzo smaczna  kolacja :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz